Bedank, ontmoet en vier!

Wat is nu precies een relatie evenement? Voor ons is dat het moment dat je bedankt, ontmoet of iets viert. Een relatie evenement kan een marketing middel zijn die aanzet tot beweging of een manier om klantenbinding te genereren of versterken. Wie ook de relaties zijn waarvoor je een evenement ook plant, een zorgvuldige organisatie is van belang.  Relaties kiezen niet alleen voor jouw product of dienst, maar ook voor jouw als relatie/partner. Om een langdurige relatie op te bouwen is het dan ook van belang dat een relatie de visie van je onderneming draagt en begrijpt. Hierin investeren is dan ook erg belangrijk. Met investeren praten we dan over tijd, niet perse over geld. Laat de Smaakmakers ondersteunen om een vertaalslag te maken van jullie visie in een relatie evenement! 

 

De keuze is reuze

Er zijn veel verschillende vormen om een relatie evenement te organiseren. Welke vorm je kiest is afhankelijk van voor welke relaties je iets organiseert en wat het doel is van het evenement. Mogelijke vormen zijn een klanten dag, een open dag voor klanten en/of relaties, kick-off evenement, meeting evenement, bedrijfsfestival of benefiet evenement.  Welke vorm je ook kiest, je wil indruk maken. De Smaakmakers kunnen hierbij ondersteunen. In het concept denken we mee, we ontzorgen in de praktische zaken, programmeren het juiste programma en zorgen voor de juiste Smaak

 

Bedrijfsfestival

Festivals zijn hot! Een eigen bedrijfsfestival organiseren is een onwijs gave vorm van een relatie evenement. Het bedrijfsfestival kan worden ingezet voor meerdere relaties, zoals medewerkers, klanten of leveranciers. Plezier, maar ook overdracht van kennis of een combi hiervan zijn goede uitgangspunten voor een bedrijfsfestival. We noemen het een bedrijfsfestival, omdat het een tijdelijke karakter heeft, maar het kan ook bij een binnen locatie of op eigen terrein. Voor meer informatie, zie bedrijfsfestivals.  

Bedrijfs festival

Festivals zijn hot! Een eigen bedrijfsfestival organiseren is een onwijs gave vorm van een relatie evenement. Het bedrijfsfestival kan worden ingezet voor meerdere relaties, zoals medewerkers, klanten of leveranciers. Plezier, maar ook overdracht van kennis of een combi hiervan zijn goede uitgangspunten voor een bedrijfsfestival. We noemen het een bedrijfsfestival, omdat het een tijdelijke karakter heeft, maar het kan ook bij een binnen locatie of op eigen terrein. Voor meer informatie, zie bedrijfsfestivals.  

benefiet evenement

Wie goed doet, goed ontmoet. Natuurlijk is winst vaak het doel van een onderneming, niet gek, er moet tenslotte brood op de plank komen. Dat neemt niet weg dat het goed is om soms iets terug te doen voor de maatschappij. Een benefiet evenement organiseren in samenwerking met de Smaakmakers? Het lijkt ons geweldig! 

kick-off evenement

Wil jij een nieuwe strategie presenteren of ga je fuseren, en wil je dit niet onopgemerkt voorbij laten gaan? Dan is een kick-off evenementen het juiste tool. Je schenkt aandacht aan deze gebeurtenis en laat relaties kennis maken. Het evenement kan op verschillende manier ingericht worden. Ga je voor een informatieve presentatie of ga je voor een ludieke kick-off? Hoe je het ook wil inrichten, de Smaakmakers kunnen helpen! 

Klantendag

Klanten, misschien wel de belangrijkste stakeholders voor je onderneming. Een klantendag is dé ideale manier op aandacht te schenken aan het versterken van je relatie. Een klanten dag genereert binding en continuïteit. Wij helpen je graag op weg, om deze dag op je juiste manier in te richten. Laat je merk/onderneming leven en ga voor een Smaakvolle klantendag! 

open dag klanten EN/OF relaties

Een open dag is dé ideale manier om relaties een kijkje in je keuken te geven. Je hebt passie voor wat je doet. Brengt dit over op een leuke manier en zorg voor nog meer verbintenis. Smaakmakers helpen met het programmeren van het juiste infotainment en richten de open dag Smaakvol in. Persoonlijker wordt het niet.            

Meeting evenement

Een meeting evenement, wat is dat nou precies? De letterlijke vertaling zegt het al, namelijk een ontmoetings- of vergaderevenement. Vaak om kennis en ervaring te delen of iets te presenteren. Eigenlijk een soort mini congres, maar dan voor een specifieke groep. Denk aan een dag voor de managers, franchisenemers of bedrijfsleiders. Alle neuzen weer dezelfde kant op, dat is fijn!  

Sluit Menu